حال خوبم کجاست!؟

حال خوبم کجاست!؟
Rate this post

قسمت اول

از حال خوبم کجاست؟! در خیالستان

اگر به دنبال توصیه هایی هستید که چند مورد را بیان کند و حال خوب را بر سرتان آوار کند این متن به شما توصیه نمی شود!

اگر می خواهید دنیای فقط جملات مثبت اندیشانه ببینید و برای لحظاتی هم که شده از حال خودتان خارج شوید این متن به شما توصیه نمی شود!!

اگر می خواهید که این جا گفته شود که شما فاعل محض هستید و هر چه که بخواهید می توانید انجام دهید و هیچ چیزی در جهان نمی تواند در مقابل شما بایستد. این متن به شما توصیه نمی شود!!!

اگر به دنبال هر یک از موارد بالا یا موارد مشابه آن هستید توصیه می کنم دکمه ریز سمت راست صفحه ضربدر کلوز خیالستان را بزنید و به صفحاتی بروید که در این زمینه می تواند به شما کمک شایانی کند. خودتان را از هر چه خیالات سبک هست خارج کنید. اصلا در دنیای واقعی ما خیال به چه کاری می آید وقتی خیال به کار نیاید نه امیرش و نه ندیمش به کار نخواهد آمد.

حال خوبم..

صبح ها وقتی چشم مان باز می شود خوشحال هستیم از این که روزی آغاز شده و شکر می کنیم از این که هنوز سالم هستیم و به گرایش های متنوع کرونا هنوز مبتلا نشده ایم و یا اگر مبتلا شده ایم آن را رد کرده ایم یا این که نه وقتی چشم مان را باز می کنیم هنوز شب مان به پایان نرسیده است. ساعت را نگاه می کنم نیمه شب است و عقربه ها خواب مانده اند ولی ثانیه سلانه سلانه در حال رفتن است. نمی توانیم کار چندانی هم انجام دهیم و رختخواب را چروک می کنیم.

با تعجب از خودم می پرسم حال خوبم کجاست!؟ کجا باید دنبال آن بگردم. چند دوره مثبت اندیشی شرکت کرده ام ولی به محض این که خارج می شوم و یا نه پس از چند روز همه چیز به حالت عادی بر می گردد. کجا باید حال خوبم را جستجو کنم؟

پیج های اینستاگرام مملو از مطالبی است که توصیه می کند و نشان می دهند که حال خوبم کجاست!؟ ولی حتی گوینده و مجری آن صفحه هم به نظر حالش خوب نیست. کجا می توان حال خوب را جستجو کرد و از کجا باید شروع کنم؟

حال خوب با دانستن ایجاد می شود یا با ندانستن؟ حال خوب با عمیق شدن در موضوعات حاصل می شود یا بی توجهی به خود و اطراف؟ اصلا آیا حال خوب می تواند هدف باشد؟ یا بهتر بگویم داشتن حال خوب آیا بهترین مطلوب ترین حالت ممکن است؟

در این مقوله سخن بسیار است و قرار است در هر هفته کمی در مورد این مباحث بحث کنیم. در این قسمت فقط سوالاتی را مرور کردیم که می تواند برای زندگی هر یک از ما تعیین کننده باشد. این سوالات می تواند تغییرات اساسی در روند زندگی مان ایجاد کند. در قسمت های بعد که سعی می شود چهارشنبه منتشر شود در این خصوص به پیش می رویم و شاید هم اصلا به پیش نرویم و دور خودمان بچرخیم.

اگر مایل بودید می توانید نظرتان را زیر همین پست بنویسید و اگر مایل هم نبودید نظر ندهید و حتی اگر مایل نبودید نخوانید. خیالستان جایی است که همه با هم تفکر می کنیم به خیالات مان به دنیایی که می توانیم داشته باشیم. به زندگی زیبایی که می توانیم تجربه کنیم. زمان کم است، در این زمان کم تجربیات را در اختیار همدیگر قرار دهیم تا بهتر و بهتر بتوانیم زندگی کنید و زنده بمانیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *