معرفی کتاب خیالستان

خیالستان
Rate this post

کتاب مجموعه داستان های خیالستان

کتاب مجموعه داستان های خیالستان کتابی است. در نوع خود منحصر بفرد که تجربه های خاصی از زندگی را برای خواننده کتاب به ارمغان می آورد. لذا بر آن شدیم که به معرفی کتاب خیالستان در این پست بپردازیم.

کتاب مجموعه داستان های کوتاه خیالستان در 2 فصل تقسیم بندی شده است. فصل اول تجربه تاریکی است و فصل دوم خیالستان.

در داستان های فصل اول داستان هایی را می خوانیم که همان طور که از نامش پیداست تجربه تاریکی است. تاریکی که عمری است از آن ترسیده ایم. تاریکی هایی که ما را از آن ترسانده اند. تاریکی هایی که نرفتن به آن را همیشه برای ما فضیلت دانسته اند.

پس آرام نشسته ایم و هیچ تجربه ای از تاریکی نداشته ایم. حالا با داستان هایی که هر کدام تجربه ای است از دنیای درون و کشف هایی که هر خواننده بنا به ذهنیات و حالات خود می تواند از داستان داشته باشد.

داستان های فصل اول: تجربه تاریکی

عصر پاییز، آخرین باری که مردم متولد شدم، تجربه تاریکی، سودای مهاجرت بهناز، سپیده ی بابا، سرای تغییر، تیشرت موتور سوار، پرش از ارتفاع، طلوع قلب و اهدای زندگی. وصال، پرواز در سفر هشتم، هنگامه، جایزه بزرگ، روز تولد، صیاد دل ها. پروژه ای با پرنیان، یه جای امن و رایان یاران که در هفته آتی سعی داریم به توضیح مختصری برخی از داستان های آن بپردازیم.

در فصل دوم که عنوان کتاب را هم دارد و این مشابهت جلب توجهی بیشتر برای خواننده خواهد بود. داستان هایی آورده شده است. که درون گرایی آن بسیار قابل توجه است و از عالم واقع فاصله می گیرد و در انتزاع بیتوته می کند.

داستان های فصل دوم: خیالستان

خیالستان، بازگشت از کرونا برای آخرین کتاب، ب نُه نقطه، زیر باران، نگاه زرین، در دهکده خیالم چقدر زود چای سرد می شود. گمگشتی لحن نگارش، دل، صعودی دیگر و پایان فصل خیالستان

امیدوارم که از این مطلب معرفی کتاب خیالستان استفاده لازم را برده باشیم. در صورت تمایل برای خرید کتاب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

انتشارات حوزه مشق ناشر کتاب خیالستان بوده و برای تهیه کتاب می توانید با شماره های بالا که در تصویر آمده است ارتباط حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *