توقف داستان اداره ستان

توقف داستان اداره ستان
Rate this post

توقف داستان اداره ستان

داستان اداره ستان داستانی است از زندگی های روزمره مان که روزانه در پی داریم. داستانی که به صورت روزمره آن را با گوشت و پوست خود لمس می کنیم.

داستان اداره ستان را در بیست و یک هفته میهمان تان بودیم. نگارش کتاب داستانی اداره ستان که در قالب یک رمان است امیدوام که در فصل بهار به اتمام برسد. تا انتهای تابستان به انتشار برسد.

توقف داستان اداره ستان

در نظرات دوستان عزیز و خواننده نظر داده بودند که تعداد شخصیت ها و تعدد اتفاقات به نحوی است که از یک هفته تا هفته دیگر ماجرا را گم می کنیم. دقیق و درست است این گونه نظرات زیرا خواننده در طی هفته با مسائل زیادی روبروست. می بایست یک داستان را هم کنار آن بگذارد.

لذا نویسنده با توجه به عدم تمایل برای ایجاد مخاطره برای خوانندگان از انتشار آن خودداری می کند. امیدواریم که خوانندگان در صورت تمایل رمان آن را تهیه نمایند تا در هر فرصتی نسبت به خواندن آن اقدام نمایند.

ما در خیالستان قصد ایجاد فضایی نمایشی برای جذب خوانندگان به هر قیمتی را نداریم بلکه می خواهیم مانند مجموعه خیالستان که آرامش خود را در خیالستان جستجو می کنند. و به دور از هر گونه نمایش نوشته ها را منتشر کنیم. تا خوانندگان با آن کمی از دنیای واقعی خود خارج شوند و لذت فراغت را ببرند.

گاهی لازم است که با خود باشیم و تنهایی را تجربه کنیم تنهایی که انتخابی است بسیار می تواند لذت بخش باشد.

حتی گاهی بطالت هم تجربه اش جالب است و بسیاری از ایده های خلاقانه در دنیای هستی در همین لحظات فراغت و یا حتی بطالت رخداده است. حالا این که شما بطالت را چه تفسیر می کنید و ما چه تفسیر می کنیم بماند…

ما داستان اداره ستان متوقف می کنیم تا به هر قیمتی قرار نباشد که مخاطب را دنبال خودمان بکشانیم. اگر خواننده خواست با همین فرصت های کوتاه به عمارت خیالی ما سری بزند. توقف داستان اداره ستان یک اقدام و یک انتخاب است.

دوشنبه ها را سعی می کنیم مطالبی از نویسنده منتشر کنیم. گاهی داستان کوتاه و گاهی هم وقایعی که شبیه داستان با آن روزمره درگیر هستیم. از این که در این بیست و یک هفته اداره ستان را دنبال کردید بسیار سپاسگزار هستیم.

البته نگارش اداره ستان تا قسمت های زیادی پیش رفته است که در صورت تمایل در آینده رمان آن را تهیه خواهید نمود. باز هم از همراهمی همراهان همیشگی بسیار ممنون هستیم.

توقف داستان اداره ستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *